2010年9月28日 星期二

Nvidia黃老闆認為ARM將擊敗Intel

  左手臂刻刺青的Nvidia老闆,跟Intel弄壞關係後,在GTC論談上近一步預測:ARM將擊敗Intel
  黃老闆在座談上的談話有兩個重點:
1. 平板電腦終將終結PC的根基
   老人的觀點:Yep。 ARM現在就已在侵蝕PC的市場,將來也是!因此Intel Inside將面臨老人五月時早已提出的Intel Outside危機!不是只在蘋果,是在所有的現在或是未來的Pad或是智慧型手機上。x86已面臨走到死角的地步(再快再強也沒用!)!
2. 比iPhone大,比iPad小的手機,稱之為SuperPhone。將侵蝕筆電。
   老人的觀點:Yep and No。它不叫SupperPhone,而是口袋放不下的BigPhone。且侵蝕筆電的,不會是Big Phone而已,主要是iPad。或iPad形式的PC (non-Apple)-Pad。目前已上市的7吋或是5吋Tablet,都是BigPhone
  不但是現在,每個人在幾年之內,都全部將面臨要買筆電或是指電的煩惱。
  老人認為,唯一能阻礙Pad-Like裝置的,只有電池續航力!!!在PC講究"規格"文化的陰影下,筆電會有休息時間。因為PC廠習慣比規格,加入林林總總配件的Pad-Like裝置,侵襲電池使用的時間,將使使用者經驗爛到極點,而讓筆電有東山再起的機會。RIM的 ""
PlayBook 就是現在的例子!如果同樣使用3至4小時,我何必使用Big Phone?反正口袋也放不下!
  目前不得不隨流多工的iPhone,使電池續航力大降,是一大敗筆!希望蘋果不要隨波濁流!

4 則留言:

  1. 重點在用電量和散熱量,重點不在Clock多快!

    回覆刪除
  2. 歷史已經說明了一切,雖然非常唔喜歡, 但係邏輯上還是要低頭。

    架構 / 技術 雖然重要, 但價錢及經濟更加重要!!!! Firewire 同 USB 係一個例子。

    Intel 係全球最多 Fabs 既公司, 不過未有太多人留心, 主要因為 Intel Fabs 全部自己用。 比較起 Samsung, TSMC 同 GF 係 半或全開放式唔同。 Fabs 既技術上, Intel 未必最好 ,每個 Generation 都唔同, 有時 GF ( 前身 AMD ) 好, 有時 Samsung 好, 不過價錢上, 就因為 Intel 大量購買力 ( Fabs Equipment )同大量生產係價錢上永遠第一。

    Atom 現在 45nm 快 ARM Cortex A8 最小一倍, ( 不是 Clock Speed , 而是 IPC ), 32nm 上, Atom 同 Cortex A9 大約相同速度, 但係 Cortex 既優勢係 Die Size 用電量同 細。 但 Atom 32nm 已經將用電量收窄到達可接受情度及 Die Size 可放在 Smartphone 上。 當然, 呢個時候只會有一兩間公司推出 Smartphone Based on Intel, 但係就已經証明已經 x86 係 Smartphone 上既可行性。

    22nm 就係 Intel 既收成期,雖然 架構 / 技術 Intel 雖然係會輸。 但係 The Law of Diminishing Returns 就教我地, 當我地仲係要繼續投資在 ARM 研究上, 為何不用一個已經成熟既 x86 作 Software。 軟件開發雖然極長時間, 而時間就等於金錢。 Intel 最厲害, 係佢地係 x86 上既 Software Support。

    而時 ARM Compiler 仲係未及 x86 Compiler 成熟, 發展速度緩慢。

    到最後, 如果 ARM 加快 Software 佩合開發進度, 就可以穩守 Smartphone 呢個比 PC 更加大既市場,如果不合作, 最好只會輸及 Intel。

    回覆刪除
  3. 很棒的專業評論
    不管如何,大戰即將正式開始

    回覆刪除
  4. 只記得黃董說過~起碼還要五年才有轉機
    so?短期內變化還不會太大的樣子?
    至少X86有問題很久
    Advanced RISC Machine架構應該是樂觀的

    回覆刪除