2011年5月29日 星期日

三星要求蘋果把iPhone 5和iPad 3先讓它看,以防將來它被告仿冒


蘋果控告三星的仿冒iPhone和iPad,因為太像了,目前本案在美國正在上法庭。法院已要求三星提出硬軟體設計襠讓法院檢驗。
但三星的律師提出一個匪夷所思的要求。圖根據This is my next,三星的律師要求蘋果先把iPhone 5和iPad 3的原形設計讓三星預先看,以防後來三星的產品太像了,又遭蘋果告仿冒!
這恐怕是老人一生所看最""的要求!
詳情請看This is my next
三星說一切都是巧合:

6 則留言:

  1. 都係果句啦~你睇下人地NALEY寫D咩你先講啦...係度誤導人...人地講到明係睇下可唔可以用係依官司度睇下APPLE所謂既CONFUSION係未來產品成唔成立,唔係避免所謂抄襲
    仲有"Samsung’s also promised to abide by the same rules as Apple — only its lawyers will get to see anything Apple produces, not anyone at Samsung. (Or us, unfortunately.)"
    同埋人地既COMMENT講明背後係為左談判

    又話ALWAYS THINK DIFFERENT...

    回覆刪除
  2. 難道大家不知道嗎??
    Jobs是韓國人呀!!

    回覆刪除
  3. 南韓三星怎麼知道有 iPhone 5 和 iPad 3呢?莫非...間諜!

    回覆刪除