2011年11月11日 星期五

iOS 5.01 更新 (over-the-air update)


  蘋果推出 iOS 5.01 主要修正了部分手機電池使時間縮短的問題、在第一代 iPad 加上多工處理手勢、解決文件雲端服務的問題,等。
   老人利用Wifi更新(over-the-air update)第二代iPad,只花了大約10分鐘,比利用連線更新第一代iPad的時間更短。
   這是老人第一次over-the-air更新,讓我有信心!

2 則留言:

  1. 因我要更新三台 iPad, 所以我選擇用傳統方式更新, OTA 就遲點有機會再試了.

    回覆刪除
  2. 如果你係iPad2的用戶, 又用緊ios 5.0, 我勸你唔好更新住!!
    我更新後, 無端端好多apps無佐, 要Delet佐之前的, 再安返, 好晒時間.
    最慘係用3G上網速度完全慢晒, 又唔可以回復之前的ios5.0. 好煩, 早知唔update好過!!!!!!!

    回覆刪除